dissabte, 23 de març del 2019

Un milió de likes

El dimecres passat, dia 20 de març, vam anar a veure una obra de teatre a l'escola Maristes aquesta obra es titula "Un milió de likes". Aquesta història tracta de dues amigues, la Clàudia i la Susana. La Clàudia és un noia que no està gaire a favor de les xarxes socials però en canvi la Susana no en té res en contra. La Susana només pensa en ser famosa i tenir molts likes i la Clàudia en els estudis. La Susana té un influèncer preferit, és la seva inspiració. Aquesta gran diferencia afectarà a la seva amistat.

Un milió de Likes












Un influèncer és aquella persona que pel seu éxit a les xarxes socials, una marca li va al darrere, o sigui, que una marca el/la paga perquè es posi la seva roba quan penja una foto o un video. Jo estic d'acord que hi hagi influècers. Sí que hi estic d'acord per que és una manera de demostrar el teu talent davant de l'altra gent, tot i que de vegades alguns no ho fan així, també perquè la gent veient aquests vídeos pot confiar més en si mateix/a.

Imatge relacionada

Jo no tinc cap influencer preferit, però sí que n'he vist algún per les xarxes socials. De tots aquells he triat a Mónica Anoz. Mónica és un influèncer d' Instagram i en total té 133 mil seguidors. A mi m'agrada perquè a les seves fotos no surten cap mena de coses desagradables, com ensenyar alguna part del cos, etc.



Resultat d'imatges de monica anoz fotos instagram












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada